اجرای نیت موقوفه میرزا محمدرضا مستشارالملک در مشهد 
کد خبر: 4189040
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

اجرای نیت موقوفه میرزا محمدرضا مستشارالملک در مشهد 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از اجرای نیت موقوفه میرزا محمدرضا مستشار الملک در سال جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضویحجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: میرزا محمدرضا مستشارالملک بیش از صد سال پیش یک موقوفه را با نیت تأمین آب آشامیدنی سقاخانه اسماعیل طلا حرم مطهر رضوی جهت استفاده زائران امام رضا(ع) وقف کرد.

وی افزود: براساس نیت واقف و به همت اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد، دو میلیون و 400 هزار لیوان یکبار مصرف از محل موقوفات مرتبط تهیه شد.

ایزدی ادامه داد: هزینه تأمین اقلام مذکور به ارزش ریالی چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اجرای نیت موقوفات مستشارالملک و تکیه شماعی‌ها تهیه و برای استفاده در حرم مطهر رضوی تحویل آستان قدس رضوی شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با توجه به نیت واقف، این لیوان‌ها در سقاخانه اسماعیل طلا در صحن انقلاب اسلامی و صحن پیامبر اعظم مورد استفاده زائران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha